ניהול אתרי אינטרנט

במסגרת ניהול אתרי אינטרנט, אנחנו עובדים עם מערכת ניהול התוכן של הלקוח על מנת לעדכן את האתר שלו על בסיס שוטף עם תכנים רלוונטים ומעניינים שאנחנו מוצאים ברשת. אנחנו לא מתפקדים רק בתוך "מזיני תכנים", אלא מגדילים ראש ומספקים לבעל האתר ערך מוסף לו ולגולשים שלו.

ניהול תוכן – מהו ?

  • קביעת היררכיה נכונה לאתר מבחינת חלוקה לקטגוריות ועמודי מפתח
  • התאמה של העמודים השונים למנועי חיפוש באמצעות שינויים בתוכן הדף עצמו והכללת תגים מיוחדים אותם קוראים מנועי חיפוש כגון גוגל
  • הוספת תכנים חדשים לאתר , אך גם עדכון של תכנים ישנים (גוגל שמים יותר ויותר דגש על טריות המידע בשנים האחרונות)
  • אחריות לכך שתכני האתר "ידברו" באותו עולם מושגים של קהל היעד אליו מיועד האתר, בין אם מדובר באתר מקצועי, אתר המיועד לצעירים או אתר טכני

מדוע ניהול תוכן נכון תורם לקידום האתר בגוגל ?

  • אתר ללא תוכן טוב, לא יתקדם בגוגל, גם אם יש לו כמות נאה של קישורים
  • השינויים האחרונים בגוגל שהתחילו בסוף 2011 ונמשכים עד היום, שמים יותר דגש על איכות המידע המופיע באתר
  • כתיבת תוכן איכותי ומדויק תורמת גם לתהליך בניית הקישורים ובמיוחד שליחת מאמרים לאתרי מאמרים
  • בחירה נכונה של כותרות ותיאורים יגרמו לגולשים להקליק יותר על האתר בגוגל, גם אם מיקום האתר ברשימת התוצאות לא השתנה (מדד זה נקרא Click Through Rate – CTR)
ראוי להבהיר כי ניהול תוכן אינו מחליף את תהליך קידום האתר (אורגני או ממומן) ולא ניתן להסתמך על ניהול תוכן בלבד על מנת להגיע למיקומים מסוימים במנועי חיפוש.
ניתן לדמות את תהליך ניהול התוכן לבניית יסודות של בניין דירות : היסודות מחזיקים את הבניין במקום, אך עדיין יש לבנות את הקומות העליונות על מנת שהבניין יהיה ראוי למגורים וימשוך אליו דיירים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן