היתרון של דפי נחיתה מודרניים מבוססי וידאו

בדרך כלל, כשאנחנו בונים דפי נחיתה או מסתכלים על דפי נחיתה שבנו אחרים , המבנה שלהם פחות או יותר קבוע : תמונה להמחשה במרכז או בצד וטקסט המלווה אותה. במילים אחרות, מרבית דפי הנחיתה נראים פחות או יותר כמו מודעה בעיתון.

למרות שעכשיו 2011, היה אפשר לכתוב את התיאור הזה גם ב – 2001 והוא עדיין היה רלוונטי. מפרסמים רבים ברשת ומנהלי קמפיינים עדיין שרויים בקונספציה שדף נחיתה צריך להיות סטטי ושתמונה + מלל הם הפתרון המתאים ביותר לכך.

האומנם? אומרים שתמונה שווה אלף מילים , בקטע וידאו יש בערך כ – 29 פריימים לשניה, כלומר, כל שנייה של וידאו שווה תיאורטית ל –  כ – 29 אלף מילים! קטעי וידאו יכולים להיות מנוגנים בתוך דף הנחיתה מבלי שהמשתמש צריך לצאת לאתר אחר. בכך הם מהווים אלטרנטיבה מצוינת לתמונה ומגבירים את תחושת האמון אצל הלקוח הפוטנציאלי, אשר רואה כיצד המוצר או השרות נראים בפועל ולא בוהה בסתם עוד תמונת קונספט מוכרת ומשעממת…

כיום מספר דפי הנחיתה משולבי וידאו הוא יחסית מצומצם , אבל הפופולארית ההולכת וגואה של סרטונים ויראלים ואפילו של פרסום וידאו בתוך אתרים כמו יו-טיוב, ביחד עם עלויות ההפקה המזעריות, תיתן להם דחיפה משמעותית בשנים הקרובות. אם בעבר היה צריך להתקין תוספים שונים שלא עבדו על כל הדפדפנים, כיום מרבית נגני הוידאו החופשיים כדוגמת יו- טיוב ו – Vimeo תומכים בכל הדפדפנים וניתן להטמיע אותם גם באתרים חיצונים, במקרה הנ"ל, בתוך דף הנחיתה , ובכל גודל רצוי (כל עוד שומרים על יחס הגובה לרוחב המקורי).

חשוב להדגיש שהוידאו אינו בא כתחליף לטקסט : צריך וכדאי  שיהיו בדף מספר שורות טקסטואלי, גם בשביל אנשים קצרים בזמן וגם בשביל מנועי חיפוש ורשתות חברתיות שבדרך כלל משתמשות בטקסט הנלקח מהדף על מנת להציג את הקישורים לדף.

הפיכת דף נחיתה משולב וידאו למיניסייט משוכלל

מלבד שילוב וידאו בדף נחיתה, אין סיבה שלא להשתמש באלמנטים מודרניים נוספים וכך להפוך את דף הנחיתה הפשוט לסוג של מיני סייט משוכלל : לדוגמה, שילוב של תיבת לייק, שילוב של קבצי PDF (ניתן למצוא עוד על כך בדף ההסבר המעודכן מפי גוגל בעצמה), גלריית תמונות מרחפות, מפת הגעה וכו'. אלמנטים אלו יכולים להשתלב גם בדף נחיתה קיים לצד הטופס הרגיל שמהווה בדרך כלל את מרכזו של דף הנחיתה.

נשמע טוב? אבל איך זה נראה בפועל?

הנה מספר דוגמאות לעמודי נחיתה ומיני סייטים שנעשו בשיתוף עם סטודיו "מקום טוב" :

יפן דרך ארץ

מקום טוב – שיווק בוידאו

אם הינכם מעוניינים בהפקת דף נחיתה או מיניסייט מבוסס וידאו , אנא צרו

קשר עם "מקום טוב – פתרונות וידאו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *