שלושה כלים של פייסבוק לשיווק דף העסק שלכם

למרות שאי אפשר לקבוע בוודאות האם גוגל תצליח בסופו של דבר להיכנס לזירה החברתית הנשלטת על ידי פייסבוק, אין ספק ששתי החברות מתחרות לא רק על פופולאריות,  אלא גם עם תדירות העדכונים. נראה לא עובר שבוע מבלי שאחת מהחברות מציגה עוד תכונה חדשה , ומרוב תכונות אפשר ללכת לאיבוד…

בפוסט הזה נציג שלושה כלים של פייסבוק או כאלו שמשתמשים בפייסבוק שאתם אולי לא מכירים, אבל יכולים לתרום רבות לשיווק דף העסק שלכם :

1.המרה של רשימת תפוצה לאוהדים

כדי להגיע לכלי הזה, לוחצים על "ערוך דף" כך שיפתחו עוד אפשרויות בצד ימין.

 שם בוחרים ב – "משאבים".

 כעת יפתחו לכם כל מיני קישורים בצד שמאל. בחרו ב- Tell Your Fans . עכשיו תוכלו לייבא רשימת תפוצה מכל מיני ספקי אימייל או ליצור קובץ חיצוני. בגלל מלחמת ההתשה מול גוגל, אין אפשרות לייבא מ – Gmail.

לאחר השלב הזה, פייסבוק ישלח הודעה אישית לכתובות המייל האלו ויציע להם להצטרף לעמוד שלכם. כך תוכלו לצבור כמות נכבדת של אוהדים בזמן קצר.

2.שימוש בפייסבוק כדף ותגובה בדף אחר

מדובר בתכונה שקיימת כבר זמן רב, אבל עדיין לא רבים משתמשים בה : כאשר אתם בוחרים בצד שמאל למעלה להשתמש בפייסבוק כדף, ונכנסים לדפים אחרים (רק דפים, לא קבוצות או פרופילים פרטיים), אתם יכולים להגיב בתור הדף. אמנם הפרסום נראה כמו פרסום של פרופיל רגיל, אבל ברגע שלוחצים עליו, הגולש מגיע לדף שלכם!

3.העלאת תכנים מקבצי RSS עם RSS Graffit

מדובר ביישום אותו מוסיפים לדף והוא שולח עדכונים אוטומטים מקבצי RSS תקינים. (אם יש לכם בלוג של וורדפרס, יש לכם כבר קובץ כזה בכתובת http://www.myblog.com/?feed=rss2)

ההתקנה של היישום קצת מורכבת ונעשית דרך הפרופיל האישי שלכם, כאשר לאחר מכן אתם יכולים להוסיף אותו לפרופיל האישי או לכל אחד מן העמודים שאתם מנהלים. עקבו אחר ההוראות כאן.

לאחר שהיישום מותקן על העמוד, אפשר לשנות הגדרות דרך "ערוך דף" (כמו בסעיף 1), יישומים ו – "עבור ליישום" ליד הסמל של RSS Graffit. (לא  לבחור בהגדרות למרות שזה מפתה 🙂 ). כך זה נראה :

אם אתם מעדכנים בקצב מאוד גבוה, אפשר לקבוע תדירות עדכונים נמוכה יותר. אגב, היישור בעמוד עצמו מתאים לעברית.

4.Wix 

בונוס,  כלי שכבר כתבנו עליו בפוסט הקודם. דורש קצת יותר השקעה, אבל יאפשר לכם ליצור עמודי נחיתה נהדרים בתוך פייסבוק.

ומה הלאה?

אלו שלושת הכלים העיקריים בהם אנחנו משתמשים. אם אתם מכירים כלים נוספים, נשמח לשמוע!

2 Comments

    1. איתי ברנר

      תודה על ההערה.

      למעשה צריך לאשר כלפי פייסבוק אתה לא מבצע במערכת שימוש לרעה.

      זה מיועד בעיקר לרשימות תפוצה שכביכול כבר מקבלות דיוורים, ואני חושב גם שיש מגבלה על המספר המקסימלי שאפשר לשלוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן